Dit is een video gemaakt met behulp van AI.
Zonder de passie en energie die je hebt voor bloemen ben je nergens op social media. Digitale marketing als bloemist begint namelijk bij de vraag: hoe past dit bij mij als persoon en bij mij als bloemist?
Als je dat weet is digitale marketing niet meer zo ingewikkeld. Want geloof mij – dit kan jij ook! In deze les leert Franka Roenhorst, bloemist en Nederlands Kampioene Floral Art je alles over het toepassen van digitale marketing in je dagelijkse werkzaamheden.
De campagne ‘365 dagen bloemen’ is een initiatief van de promotiecommissie 365 dagen bloemen. Ruim 1.800 kwekers uit 15 verschillende landen maken dit mogelijk. Zij telen ruim 150 verschillende bloemen, die het gehele jaar door worden gepromoot op basis van de beschikbaarheidsdata van Royal FloraHolland. De doelstelling van de campagne ‘365 dagen bloemen’ is het samen ontwikkelen van verkoopkansen voor de bloemist.
Samenwerken? We zijn bereikbaar via hello@365daysofflowers.com .
Disclaimer en gebruiksvoorwaarden