Digitale marketing inzetten als bloemist en ondernemer

Dit is een video gemaakt met behulp van AI.

Zonder de passie en energie die je hebt voor bloemen ben je nergens op social media. Digitale marketing als bloemist begint namelijk bij de vraag: hoe past dit bij mij als persoon en bij mij als bloemist? 

Als je dat weet is digitale marketing niet meer zo ingewikkeld. Want geloof mij – dit kan jij ook! In deze les leert Franka Roenhorst, bloemist en Nederlands Kampioene Floral Art je alles over het toepassen van digitale marketing in je dagelijkse werkzaamheden.

Volledig artikel bekijken?

Log in of meld je gratis aan voor meer inspiratie

Inloggen


Ben je nieuw? Registreer je nu en krijg je eigen persoonlijke account.
Word gratis abonnee
  • - Ontwerp je eigen collecties
  • - Ontvang de 365 nieuwsbrief
  • - Ontvang het 365 Magazine (fysiek of digitaal!)

De campagne ‘365 dagen bloemen’ is een initiatief van de promotiecommissie 365 dagen bloemen. Ruim 1.800 kwekers uit 15 verschillende landen maken dit mogelijk. Zij telen ruim 150 verschillende bloemen, die het gehele jaar door worden gepromoot op basis van de beschikbaarheidsdata van Royal FloraHolland. De doelstelling van de campagne ‘365 dagen bloemen’ is het samen ontwikkelen van verkoopkansen voor de bloemist.

Samenwerken? We zijn bereikbaar via hello@365daysofflowers.com .

Disclaimer en gebruiksvoorwaarden

Abonneer op campagne van 365 dagen bloemen en ontvang gratis ons magazine.
Abonneer