Dit is een video gemaakt met behulp van AI.
Verkopen als bloemist gaat niet alleen over het afrekenen van een boeket. Het gaat over hoe je zichtbaar bent in je buurt. Hoe je inspeelt op seizoenen, samenwerkt met lokale ondernemers, inspeelt op klantgedrag en vertrouwen opbouwt.
Verkoop is een vak en daar zijn technieken voor. En dat kun jij leren, zonder je authenticiteit te verliezen. Denk aan hoe geur, kleur en routing in je winkel het koopgedrag beïnvloeden. Hoe bepaalde woorden in je communicatie – zoals 'beperkt aanbod' of 'exclusief' – aankoopintentie kunnen verhogen.
Log in of meld je gratis aan voor meer inspiratie
De campagne ‘365 dagen bloemen’ is een initiatief van de promotiecommissie 365 dagen bloemen. Ruim 1.800 kwekers uit 15 verschillende landen maken dit mogelijk. Zij telen ruim 150 verschillende bloemen, die het gehele jaar door worden gepromoot op basis van de beschikbaarheidsdata van Royal FloraHolland. De doelstelling van de campagne ‘365 dagen bloemen’ is het samen ontwikkelen van verkoopkansen voor de bloemist.
Samenwerken? We zijn bereikbaar via hello@365daysofflowers.com .