Hoe onderscheidt Pauline Joris zich als bloemist en ondernemer? “Om me te onderscheiden kijk ik niet te veel naar anderen en vooral te doen wat ik leuk vind. Ik probeer mijn karakter in de winkel te leggen. Jezelf in de spotlight zetten is soms best lastig, maar ik denk wel dat het nodig is om jezelf en je team te laten zien. We hebben zoveel liefde voor het vak en voor bloemen, ik hoop echt dat we dat kunnen uitstralen in onze winkel.”
De volgende generatie
“Iedere week komt een vader met zijn twee kinderen verse bloemen halen. Dat is zo leuk om te zien. Kinderen zijn zo verwonderd over de natuur. Van mij krijgen ze altijd een kleine bloem mee of ze mogen helpen met vegen. Mijn eigen dochtertje is ook vaak in de winkel en vindt het leuk om zelf een klein vaasje met bloemen op te maken. Het verbaast mij hoe kinderen al zo blij worden van bloemen. Hopelijk kan ik deze nieuwe generatie enthousiast maken voor het vak, want de bloemenopleidingen in Nederland kunnen wel wat extra populariteit gebruiken. Zonde, want het is zo’n mooi beroep!”
Wil je graag op de hoogte blijven van het laatste nieuws, events en interessante updates?
AbonneerDe campagne ‘365 dagen bloemen’ is een initiatief van de promotiecommissie 365 dagen bloemen. Ruim 1.800 kwekers uit 15 verschillende landen maken dit mogelijk. Zij telen ruim 150 verschillende bloemen, die het gehele jaar door worden gepromoot op basis van de beschikbaarheidsdata van Royal FloraHolland. De doelstelling van de campagne ‘365 dagen bloemen’ is het samen ontwikkelen van verkoopkansen voor de bloemist.
Samenwerken? We zijn bereikbaar via hello@365daysofflowers.com .
Disclaimer en gebruiksvoorwaarden