Beate Lormann heeft een bloemenwinkel in Düsseldorf. Ze komt uit een bloemistenfamilie en kan zich geen leven zonder bloemen voorstellen.
Ga zelf ook naar bloemenbeurzen, zo doe je nieuwe ideeën op.
“Bloemen zijn mijn leven. Ik ben er mee opgegroeid. Het leukste vind ik het binden van boeketten en het contact met de klanten, de leuke gesprekken. Verder vind ik het leuk om de nieuwste trends te volgen. Daarvoor gaan we elk jaar naar de Maison&Objet-beurs in Parijs. Daar kijken we wat de fashion labels doen. Zo doe je nieuwe ideeën op."
Wil je graag op de hoogte blijven van het laatste nieuws, events en interessante updates?
AbonneerDe campagne ‘365 dagen bloemen’ is een initiatief van de promotiecommissie 365 dagen bloemen. Ruim 1.800 kwekers uit 15 verschillende landen maken dit mogelijk. Zij telen ruim 150 verschillende bloemen, die het gehele jaar door worden gepromoot op basis van de beschikbaarheidsdata van Royal FloraHolland. De doelstelling van de campagne ‘365 dagen bloemen’ is het samen ontwikkelen van verkoopkansen voor de bloemist.
Samenwerken? We zijn bereikbaar via hello@365daysofflowers.com .
Disclaimer en gebruiksvoorwaarden