Chloë Robinson werkt in een klein bloemenwinkeltje in Altrincham, vlak bij Manchester in Engeland. Ze heeft veel vaste klanten.
“We hebben ooit een groot hangend bloemstuk gemaakt voor de RHS Tatton Park Flower Show. Dat is een groot evenement in Cheshire. We gaven er een leuke draai aan door er een eetbare creatie van te maken, waarin we verschillende soorten Alliums en kruiden combineerden met groenten en bloemen van groenteplanten. We gebruikten artisjokken, aubergines en zelfs borlottibonen! Het was ontzettend leuk om te maken en om te laten zien hoe creatief bloemwerk kan zijn.”
Wil je graag op de hoogte blijven van het laatste nieuws, events en interessante updates?
AbonneerDe campagne ‘365 dagen bloemen’ is een initiatief van de promotiecommissie 365 dagen bloemen. Ruim 1.800 kwekers uit 15 verschillende landen maken dit mogelijk. Zij telen ruim 150 verschillende bloemen, die het gehele jaar door worden gepromoot op basis van de beschikbaarheidsdata van Royal FloraHolland. De doelstelling van de campagne ‘365 dagen bloemen’ is het samen ontwikkelen van verkoopkansen voor de bloemist.
Samenwerken? We zijn bereikbaar via hello@365daysofflowers.com .