Terug naar overzicht

“Ik haal inspiratie uit kunstwerken”

Miriam Poldervaart is pas 22 en runt Art of the Flower, haar eigen bloemenwinkel in Putten en toert ze Nederland rond met haar duurzame bloemenbus. Maar ze doet meer om zich te onderscheiden.

Miriam biedt naast de winkel ook workshops aan, waarbij ze vertelt over de herkomst van de bloemen en hoe ze groeien. “Mensen vinden het geweldig om meer te leren over de verhalen achter de bloemen,” vertelt ze. “Ik haal veel inspiratie uit bloemisten in Amerika en de biodiversiteit daar. Ze lopen daar soms wat voor op de trends hier, en dat probeer ik naar Nederland te halen. Verder doe ik ook inspiratie op in kunstwerken. Zo heb ik een Van Gogh-boeket en een Rembrandt-boeket in mijn assortiment. Je kunt oneindig inspiratie halen uit kunstwerken, dus ik kan nog wel even vooruit!” 

Abonneer je op het magazine

Wil je graag op de hoogte blijven van het laatste nieuws, events en interessante updates?

Abonneer

De campagne ‘365 dagen bloemen’ is een initiatief van de promotiecommissie 365 dagen bloemen. Ruim 1.800 kwekers uit 15 verschillende landen maken dit mogelijk. Zij telen ruim 150 verschillende bloemen, die het gehele jaar door worden gepromoot op basis van de beschikbaarheidsdata van Royal FloraHolland. De doelstelling van de campagne ‘365 dagen bloemen’ is het samen ontwikkelen van verkoopkansen voor de bloemist.

Samenwerken? We zijn bereikbaar via hello@365daysofflowers.com .

Disclaimer en gebruiksvoorwaarden
Abonneer op campagne van 365 dagen bloemen en ontvang gratis ons magazine.
Abonneer