Terug naar overzicht

“De klant moet een blij gevoel krijgen”

Britt van der Prijt (24) runt samen met haar vader en zus Kirsten de winkel Bloemenhof in Heemstede.

Winkel moet er tiptop uitzien
Britt van der Prijt
Bloemist

“Ik zorg ervoor dat onze winkel er altijd tiptop in orde uitziet. Het water moet vers zijn, de losse bloemen in de vazen moeten altijd naar voren gedraaid staan en de boeketten moeten aangevuld zijn. De klant moet een blij gevoel krijgen als ze de winkel binnenstappen. Je merkt dat er steeds meer vraag komt naar zijde bloemen, een echte trend van nu. Een mooi cadeau om te geven of krijgen, maar ik werk stiekem toch het liefst met verse bloemen. En dan het liefst creaties die ik helemaal zelf mag bedenken. Dan blijf ik het meest creatief.”

Abonneer je op het magazine

Wil je graag op de hoogte blijven van het laatste nieuws, events en interessante updates?

Abonneer

De campagne ‘365 dagen bloemen’ is een initiatief van de promotiecommissie 365 dagen bloemen. Ruim 1.800 kwekers uit 15 verschillende landen maken dit mogelijk. Zij telen ruim 150 verschillende bloemen, die het gehele jaar door worden gepromoot op basis van de beschikbaarheidsdata van Royal FloraHolland. De doelstelling van de campagne ‘365 dagen bloemen’ is het samen ontwikkelen van verkoopkansen voor de bloemist.

Samenwerken? We zijn bereikbaar via hello@365daysofflowers.com .

Disclaimer en gebruiksvoorwaarden
Abonneer op campagne van 365 dagen bloemen en ontvang gratis ons magazine.
Abonneer