Terug naar overzicht

“Klanten waarderen onze persoonlijke aanpak.”

Aymeric Chaouche (27) werkt bij Atelier Sören van Laer in Bornem. Wat is zijn tip om de band met klanten te versterken?

“Wat ons onderscheidt van anderen is onze persoonlijke benadering. Bij het decoreren van een tafel zoeken we bijvoorbeeld altijd naar een oplossing op maat. We gaan bij de klant langs om zijn omgeving te bekijken en een creatie voor te stellen die past bij zijn wensen. Voor een compositie die indruk moet maken, volstaan we niet met wat verse bloemen in steekschuim. Deze aanpak vraagt tijd en opoffering, maar klanten waarderen dit soort service.”

Abonneer je op het magazine

Wil je graag op de hoogte blijven van het laatste nieuws, events en interessante updates?

Abonneer

De campagne ‘365 dagen bloemen’ is een initiatief van de promotiecommissie 365 dagen bloemen. Ruim 1.800 kwekers uit 15 verschillende landen maken dit mogelijk. Zij telen ruim 150 verschillende bloemen, die het gehele jaar door worden gepromoot op basis van de beschikbaarheidsdata van Royal FloraHolland. De doelstelling van de campagne ‘365 dagen bloemen’ is het samen ontwikkelen van verkoopkansen voor de bloemist.

Samenwerken? We zijn bereikbaar via hello@365daysofflowers.com .

Disclaimer en gebruiksvoorwaarden

Abonneer op campagne van 365 dagen bloemen en ontvang gratis ons magazine.
Abonneer