Terug naar overzicht

“Je moet op tijd inspelen op trends”

Michaela Haas runt een bloemenwinkel in een van de hipste wijken van München. Ze weet hoe ze klanten aan zich kan binden.

“Het belangrijkste is dat je een veelzijdig aanbod hebt en op tijd inspeelt op trends. Naast een ruime keuze aan regionale en seizoensgebonden bloemen verzorgen we inmiddels ook de styling van feesten en evenementen: maatwerkadvies voor allerlei gelegenheden, van doopfeesten en bruiloften tot uitvaarten. Vooral een goed gevoel voor de wensen en emoties van klanten is essentieel.”

Abonneer je op het magazine

Wil je graag op de hoogte blijven van het laatste nieuws, events en interessante updates?

Abonneer

De campagne ‘365 dagen bloemen’ is een initiatief van de promotiecommissie 365 dagen bloemen. Ruim 1.800 kwekers uit 15 verschillende landen maken dit mogelijk. Zij telen ruim 150 verschillende bloemen, die het gehele jaar door worden gepromoot op basis van de beschikbaarheidsdata van Royal FloraHolland. De doelstelling van de campagne ‘365 dagen bloemen’ is het samen ontwikkelen van verkoopkansen voor de bloemist.

Samenwerken? We zijn bereikbaar via hello@365daysofflowers.com .

Disclaimer en gebruiksvoorwaarden

Abonneer op campagne van 365 dagen bloemen en ontvang gratis ons magazine.
Abonneer