Terug naar overzicht

Dromerige bloemenwolken

Fred van der Hoeven is Business Initiator Retail Services bij Royal FloraHolland. Patrick van den Bos is Consultant Retail Services bij Royal FloraHolland. Zij vertellen 3 tips om de Gentle Paradox-trend door te voeren in je winkel.

    1. Het leuke van een nieuwe trend is dat je iets nieuws kunt communiceren in je winkel, maar ook op je socialmediakanalen. Vertel het verhaal achter de trend en laat je creaties zien om zo klanten kennis te laten maken.

    2. Naast grote, dromerige bloemstukken kun je ook andere dingen proberen. Gebruik in plaats van een vaas ook eens oase, een platte schaal of kleine vaasjes met losse bloemen.

    3. Reserveer een vaste plek in je winkel voor deze nieuwe collectie om klanten te laten wennen aan deze trend.

    Abonneer je op het magazine

    Wil je graag op de hoogte blijven van het laatste nieuws, events en interessante updates?

    Abonneer

    De campagne ‘365 dagen bloemen’ is een initiatief van de promotiecommissie 365 dagen bloemen. Ruim 1.800 kwekers uit 15 verschillende landen maken dit mogelijk. Zij telen ruim 150 verschillende bloemen, die het gehele jaar door worden gepromoot op basis van de beschikbaarheidsdata van Royal FloraHolland. De doelstelling van de campagne ‘365 dagen bloemen’ is het samen ontwikkelen van verkoopkansen voor de bloemist.

    Samenwerken? We zijn bereikbaar via hello@365daysofflowers.com .

    Disclaimer en gebruiksvoorwaarden
    Abonneer op campagne van 365 dagen bloemen en ontvang gratis ons magazine.
    Abonneer