Fiorienne Westenberg is retailexpert en weet alles over hoe je je klant aan je winkel kunt verbinden.
“Probeer zoveel mogelijk data te verzamelen van je klant. Wat is hun e-mailadres en wanneer zijn ze jarig? Leg een lijst bij de kassa waar ze deze gegevens kunnen achterlaten en communiceer ook duidelijk dat ze daarmee toestemming geven dat deze gegevens worden verwerkt en gebruikt. Als bedankje kun je ze een klein bosje bloemen meegeven. Zo kun je nieuwsbrieven sturen en bijvoorbeeld korting aanbieden met hun verjaardag.”
“Laat jezelf en je werknemers zien bij je klanten. Niet alleen op social media, maar ook in de winkel met mooie foto’s. Open je een nieuwe winkel? Doe dan iedere week voor zes weken lang een stuntaanbieding, puur om ze kennis te laten maken met jouw producten.”
Wil je graag op de hoogte blijven van het laatste nieuws, events en interessante updates?
AbonneerDe campagne ‘365 dagen bloemen’ is een initiatief van de promotiecommissie 365 dagen bloemen. Ruim 1.800 kwekers uit 15 verschillende landen maken dit mogelijk. Zij telen ruim 150 verschillende bloemen, die het gehele jaar door worden gepromoot op basis van de beschikbaarheidsdata van Royal FloraHolland. De doelstelling van de campagne ‘365 dagen bloemen’ is het samen ontwikkelen van verkoopkansen voor de bloemist.
Samenwerken? We zijn bereikbaar via hello@365daysofflowers.com .
Disclaimer en gebruiksvoorwaarden